Belegondolva, a Dying Light 1 a legrégebbi játék, ami képes beszaggatni a configomon. Egy Red Dead 2, egy God of War egy Horizon Zero az vidáman elpöfög mediumon, a Dying Light meg vidáman beszaggat, mikor rohangálok a házak között. Na most ebből kiindulva a 2. rész sem lesz kíméletes hozzám. :) Fejlesztés kizárt a mai helyzetben, tehát ha vállalhatatlan a játék, akkor félretolom szebb időkre. Addigra lesz benne még 20 patch, dlc, magyarítás. Kicsit most frusztrálni fog a dolog, de ez van. :P Utoljára szerkesztette: lonvard, 2022. 04. 14:19:03 Az első is ilyen volt. Annak is erősebb proci kellett. Jaja, úgyhogy ideje gépet fejleszteni aki nem lowon akarja tolni értelmes fps-sel. Annyira nem veszes, egy 1060-assal mar eldocog mediumon, de teny, hogy nem art ala egy 3000-es szeriabol valami. Mindezek mellett inkabb a proci az, amibol erosebb kell, mint az atlag. Na lehet csapatni holnaptól. Ahogy nézem gyenge vga-val felejtős nagyon. srácok kérdés mitöl lehet az hogy ha játszom a játékkal eredeti a betöltés ideje alatt amikor a betöltőképernyő jelenik meg a feladatok elött fura sípoló hangot hallok a gépemből.
Te ritkán, de pl én meg kb most fogok negyedjére nekiugrani a detroitnak, Witcher 3-nál pedig megvárom az új verziót és azzal mehet a harmadik kör, pedig az első kettőben is 300+ órám van összesen. De abban egyetértünk hogy tényleg sok olyan játék van ami stílusából fakadóan sokszor újrajátszható, pl haverokkal toljuk a 7 days to die-t, szerintem fejenként 500 óra körül járunk benne. Aztán a szintén általad említett stratégiák is tudnak végtelenek lenni, generals:zh-ba is végtelen órákat raktunk, de ugyaníg írhatnám az age of 2-t, warcraft 3-at, illetve az új favorit cities skylines-t is amiben sose lehet elég órát rakni. És akkor még pedzegetnék ilyen címeket hogy skyrim amibe szintén megszámlálhatatlan órát lehet pakolni, pedig ott is van sztori (mondjuk legtöbb játékomnál nem nagyon szokott érdekelni). #24: Nem feltétlen hülyeség ez manapság, lásd CDPR. Lassan ott tartok hogy ha már nem is játszanék CDPR játékkal akkor is megvenném őket (max tolná gyerek meg unokatesók... ha hagynám őket, de nem fogom) mert szeretném támogatni ezt a mentalitást.
Nekem bejön! A multit még nem próbáltam, csak a történetet viszem, a saját tempómban. Vagy 80 órám van benne és még csak most fogom megszerezni a grapling hook-ot. :Đ Igaz, már csak 2-3 tanulnivaló van a fejlődés-fákon. :) Az elsőhöz képest, nagy változás az éjszaka. Illetve a sötét helyeken bóklászás. Tény, hogy UV fáklyákkal és jól megválasztott helyszínen, egész éjszaka is lehet pofozkodni a dupla XP érdekében. Mint az 1-ben, csak ez is nagyon más. A napszakok gyorsabban váltakoznak. Az 1 zombitípusai, kicsit átdolgozva, itt is megvannak. Lehet, hogy a sztorival előkerül még néhány új. Eddig a Banshee, Revenant amik nekem ilyenek. A Viral itt nem darál be olyan gyorsan, a Volatile viszont, durvább lett. Lehet, csak szokni kell, de pár UV fáklya és lámpa már nem elég, hogy kitakarítsak egy "Volatile fészket". Éjszaka nincs Volatile járőrözés az utcán, csak a 3-4 fokú üldözésnél kerülnek elő. Néha, a 2-nál is. Bug van. Nekem, az állva maradó zombik, az elnémult Howler-ek (éjszaka risztanak, csak ekkor kezdődik az üldözés) gyakoriak.
Call Of Duty Gépigény — Call Of Duty 4: Modern Warfare Gépigény - Gépigé Call of Duty 4: Modern Warfare Megjelenés: 2007. november 05. (PC) Gépigény: Nagyon alacsony (2/5) Népszerűség: 63# ■ Értékelések: Nagyon pozitív (9. 2) Műfaj: Akció, FPS Fejlesztő: Infinity Ward Kiadó: Activision Az oldalon csak hivat... 120 Perces Inzulin Érték Magas Joy-napok Vásároljon 10-70% kedvezménnyel az AsiaCenter bizonyos ülzeteiben november 9. és 12. között! A Joy-ban található "AsiaCenter" kupon a helyszíni (AsiaCenter 1152 Budapest, Szentmihályi út 167-169. ) információs pultoknál az AsiaC... Vérehulló Fecskefű Dm)-Egyb nevei: C. orientalis (sarkvirg)C. regalis vetsi szarkalb -Csald: Rannunculaceae -Drog: Calcatrippae flos, Consolidae regalis flos -Hatanyag: ers hats, diterpnvzas alkaloidokat tartalmaznak, jelen vannak az antocianinok s nsolida orie... 7 Days To Die Tört Szerver A szigetek mindegyike egyedi hangulatot, egyedi konyhát és elegáns üdülőhelyeket kínál. Mindenhol gyönyörű a víz, csodás a tengerpart.
Na és az, amitől idegbajt kapok: hiába nyomom a gombot, nincs túlélő ösztön! Főleg, amikor a feladat megkívánná, akkor bosszantó! Kontrollerrel tolom, de próbáltam billentyűzetről is. Ugyan az! Talán, egy (mellék)küldetést is bebuktam. Kaptam egy hamis papírt, amivel beengednek egy frakció táborába (zárt épület). Be is mentem, de kiléptem a játékból közben. Úgy, hogy még az épületben voltam. Visszatöltés után, a tábor melletti menedékhez adott. Most a küldetés visszavisz a táborhoz, de az ajtóban senki, aki elkérné a papírt, az ajtó nem nyitható. Máshonnan sem találtam bejáratot. Hirtelen ennyi. :Đ Szerintem jó. Az első résszel nem játszottam, nem tudom az milyen volt ehhez képest. Tényleg, ha kijátszom a másodikat van értelme az elsőbe belekezdeni? Vagy inkább csak visszafejlődés? Milyen az uj game sracok? :) Sziasztok! Valakinél fordult már olyan, hogy játszol majd egyszer csak elsötétül a kép és azt írja ki, " a játék visszarak a kezdőképernyőre, mert a profilod megváltozott. " Ez mitől van?
Srácok a warez mentését át lehet már valami módon emelni a steam-esbe????? Én játszom/játszanám, de nem túl motiváló, hogy tudom amint elérem a limitet fagyni fog a box és bukom a karaktert. Bocsi, hogy későn írom, de úgy tudom konzolon nem lehet ezzel mit kezdeni, de lehet nincs igazam. :S THQ sajnos becsődölt és nemtudták patchelni. PC-re viszont van Fanok által készített patch ami megoldja a problémát. Amúgy szokta még valaki tolni a gammát? :D Én nemrég kezdtem újra az első résszel együtt, egyszerűen még mindig zseniálisnak tartom a képi világát meg mindent:D Szóval, akkor senki nem tud semmit? :D (Véletlen rányomtam a mehetre, mobilról vagyok, szóval a helyesírási bakikat is nézzétek el nekem) Na szóval nekikezdtem egy új végigjátszásnak és az első végigvitel után egyből a dlc-kkel folytattam. Simán meg is volt mind a három probléma mentesen. Elkezdtem ezek után a newgame+-t és kb az ötödik dungeon után újra lefagy a játék egy ajtón átlépve. Innentől akármerre megyek megint ugyan úgy lefagy a játék.
A THQ Nordic pedig kiadta a játék minimum és ajánlott rendszerkövetelményeit, hogy a Genesis megjelenéséig legyen ideje gépet fejlesztenie azoknak, akik nem rendelkeznek a megfelelő vassal. A következőképpen néz ki a helyzet: Darksiders Genesis minimum gépigény Op. rendszer: Windows 7, 8, 10 (64 bit) Processzor: AMD FX-8320 (3. 5 GHz) / Intel i5-4690K (3. 5 GHz) Memória: 4 GB Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 960 Szabad hely: 15 GB Darksiders Genesis ajánlott gépigény Processzor: Intel Core i7-3930K (3. 2 GHz)/AMD Ryzen 5 1600 (3. 2 GHz) Memória: 8 GB Videokártya: NVIDIA GeForce GTX 1060 A Darksiders Genesis december 5-én jelenik meg PC-re és Google Stadiára, 2020. februárban 14-én pedig PS4-re, Xbox One-ra, Nintendo Switchre. Nálatok nem lesz gond a futtatással? Utoljára szerkesztette: grebber, 2019. 11. 24. 20:27:48 Most látom, hogy elkészült a Darksiders III magyarítása Most már nem ártana akár 1 részt végigjátszani.... GC 2019: Darksiders Genesis - rettegj Diablo! Darksiders Genesis Full E3 Demo Nem tudok egyet érteni, egyáltalán nem lett kaki, főleg ha azt nézem miket adnak ki, had ne kelljen megneveznem azokat a 60 euros szemeteket.