security Személyes adataid jó kezekben vannak! Adatlapodon bármikor letöltheted a rólad tárolt információkat, és profilod törlésére is lehetőséged van. Partnereinknek kizárólag olyan adatokat adunk át, amik okvetlenül szükségesek rendeléseid teljesítéséhez. A honlapon használt cookie-k (sütik) nem tartalmaznak olyan adatot, ami által beazonosítható vagy. Böngészési és rendelési előzményeidet harmadik fél számára nem továbbítjuk, kizárólag arra használjuk fel, hogy olyan ajánlatokat adhassunk, amik jobban megfelelnek az ízlésednek.
A képregény-adaptációban nem csupán kiváló zenék csendültek fel, de élményszámba ment az is, hogy Űrlordként mi vezethettük a szuperhősös alakulatot, köztük a bombaszakértő Rocketet, Thanos lányát, Gamorát, a családját sirató vérszomjas harcost, Draxet, valamint a gyógyító erejű Grootot. A Marvel's Guardians of the Galaxyban az volt a pláne, hogy a Final Fantasy VII-hez hasonlóan mi választottunk, hogy melyik csapattagunk milyen képességével csapjon le az ellenfelekre. A galaxis őrzői pedig nemcsak halálosak voltak, hanem olyan viccesek, hogy ezen a játékon tényleg szétröhögtük az agyunkat. The Forgotten City Egy kicsit a mainstreamtől eltávolodva muszáj megemlíteni a The Forgotten City című játékot is, amely alig kapott említést bárhol, aki azonban kipróbálta, biztosan letette tőle az állát. Az FPS-játék a The Elder Scrolls V: Skyrim modja volt először, ebből nőtte ki magát teljes értékű címmé. A történet során egy felfedező bőrébe bújhatunk, aki éppen segítene egy bajba jutott embertársának, amikor a múltban találja magát.
A PS5 exkluzív God of War: Ragnarök ről olyan sokat jelenleg még nem tudni, azt leszámítva, hogy természetesen a 2018-as játék történetét viszi tovább, illetve jó eséllyel Thor és Kratos párharcát mutatja majd be nekünk, melyre az előzmény "titkos" befejezése is nagyon erősen utalt anno. Azonban legyen bármilyen rejtélyes még a projekt, a fejlesztők kiléte illetve a sorozat patinás múltja miatt azért így is ki lehet jelenteni, hogy a God of War: Ragnarök nek minden esélye megvan arra, hogy 2021 egyik legnagyobb durranása legyen, melyről komoly hiba lenne lemaradni, már amennyiben van PS5-ünk.
Kütyü 2021. június 20. Akció, kaland, ütöm-vágom, gondolkodós stratégia és postásszimulátor, van választék bőven a 2021-es év PC-játékait illetően. A játékipar kezd magához térni a Covid okozta leállásból és lassanként ugyanabban az iramban hajigálja ki a piacra a jobbnál jobb címeket, mint a járvány előtt. Persze puding próbája az evés, egyetlen játékról sem beszélhetünk szuperlatívuszokban, amíg ki nem próbáltuk, mindenesetre az előzetesek elég ígéretesnek tűnnek. Deathloop A Deathloop első ránézésre a Battle Royal és az Idétlen időkig egy sajátos ötvözetét alkotja. Hősünk egy időhurokba került bérgyilkos, akinek meg kell szöknie a történet helyszíneként szolgáló szigetről, miközben mindenki rá vadászik. Az időhurok ott jön a képbe, hogy ez a szökés valahogy nem akar szerencsétlennek sikerülni és mindig kinyírják. Normális esetben ez a pálya újratöltését jelentené, ám ebben az esetben a halál a játékmenet része és az újrakezdésnél hősünk többet tud a háttérben húzódó szálakról, illetve fejlődik is valamennyit.
A Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 sztorija Seattle városában játszódik, ahol egy frissen újjászületett vámpírral kell boldogulnunk a vérszívók kegyetlen, összetett és intrikákkal átitatott világában. Döntéseink, tetteink mind befolyásolják majd a történet alakulását, az első képeket és előzeteseket elnézve pedig a hamisítatlan World of Darkness hangulatból sem lesz itt hiány, így a Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 mindenképp egy olyan cím, amire érdemes lehet odafigyelni még az idei erős mezőnyben is. Resident Evil Village Fejlesztő: Capcom Platformok: PC, PS5, Xbox Series X A Capcom a Resident Evil 7 segítségével egycsapásra helyreállította a széria akkoriban kicsit megtépázott hírnevét, idén pedig érkezik a 2017-es játék közvetlen folytatása a Resident Evil Village képében. Főhősünk az új játékban is Ethan lesz, aki a déli mocsárvidéket, sőt, a komplett USA-t hátrahagyva ezúttal egy misztikus európai faluba látogat el, de persze nem csak turistáskodni. Az idillinek távolról sem mondható település ugyanis csak úgy hemzseg a boszorkányoktól, vérfarkasoktól, és az ezeknél sokkal rosszabb teremtményektől.
No meg, remélhetőleg megússzuk a Gandhi problémát. Lake A Lake azoknak való, akik számára a játék nem azt jelenti, hogy szügyig gázolunk a vérben, hanem csak kell valami, amivel kellemesen el lehet ütni az időt. Ez a játék ilyennek ígérkezik. Egy 80-as évekbeli kisvárosban kell a karakterünkkel postásként dolgoznunk és közben régi kapcsolatokat újramelegíteni, szerelembe esni, vagy egyiket sem csinálni, leszámítva a postáskodást. A fejlesztők szerint ezek a döntések teljes egészében a játékoson múlnak, úgyhogy aki egy 80-as évek életérzéssel megbolondított amerikai kisváros postásaként szeretne kikapcsolódni, annak itt a soha vissza nem térő alkalom rá. Dungeons & Dragons: Dark Alliance A fapados fantasyirodalom és a bármi jön is szembe velem kibelezem vérpistike attitűd szerelmeseinek jó hír, hogy hamarosan megjelenik a Dungeons & Dragons: Dark Alliance című játék, amiben R. A. Salvatore regényének hőseit alakíthatjuk, menten négyet is közülük. A játék technikailag egy harmadik személyű akciójáték (ez ugye az, amikor a karakterünknek a hátát látjuk irányítás közben), ahol az egyjátékos módban kedvünkre váltogathatunk a karakterek között, illetve játszhatjuk akár négyen is és önfeledten koncolhatjuk a Dungeons & Dragons univerzum förtelmesebbnél förtelmesebb szörnyszülötteit.
A Returnal nem túl engedékeny, ha meghalunk, néhány fejlesztéstől eltekintve kezdhetünk mindent az elejéről. Emiatt elég kevesen is fejezték be azok közül, akik megvásárolták. Tényleg irdatlanul nehéz a Housemarque újdonsága. It Takes Two A Hazelight Studios már letette a védjegyét az A Way Out című börtönös, menekülős játékkal. Idén márciusban a csapat ismét egy kooperatív címmel jelentkezett. Ez volt az It Takes Two, amely grafikáját illetően a legjobb Pixar-filmeket idézte, a folyton változó játékmenet pedig végig a képernyő elé tapasztotta a gamereket. Az It Takes Two elképesztően jó fogadtatást kapott, nem csoda, hogy az év játékának választották a decemberben rendezett Game Awardson is. A történet egy civakodó házaspárról, Codyról és Mayről szól, akik azért kerülnek nagy csávába, mert a lányuk könnyei babákká változtatják őket. A játék sokat merít a Drágám, a kölykök összementek! -filmekből, de az Xbox Game Passon is elérhető It Takes Two ugyanakkora élmény tud lenni azoknak is, akik mindenféle előismeret nélkül ülnek le elé.
3) Call of Duty: Black Ops hidegháború, a hidegháborút szimuláló játék, többjátékos kampányokkal is. 4) Call of Duty: Warzone, az eddigi legnépszerűbb first person shooter ingyenes multiplayer változata. 5) Counter-Strike: Globális offenzíva a legtöbbet játszott történelmi first-person shooter, a Valve-től, ma is a Steam legnagyobb eladók között. 6) Cyberpunk 2077, a Cyberpunk disztópikus világában játszódó nyílt világú játék, izgalmas és nagyon hosszú történettel, valamint Keanu Reeves a főszereplők között. 7) Fortnite, az utóbbi két évben a legtöbbet beszélt játék esett ebben a rangsorban, de mégis nagyon játszott, főleg azért, mert ingyenes és rettenetesen addiktív. Műfajként a Battle Royale egy harmadik személyű lövöldözős játék, 100 játékossal együtt, ahol minden mérkőzésen csak egy él túl. 8) Forza Horizon 4, A Microsoft sztratoszférikus autójátéka, sztorival és többjátékos versenyekkel. 9) Genshin Impact, Magával ragadó ingyenes MMO RPG egy fantasztikus virtuális világban japán manga grafikákkal és játékosokkal a világ minden tájáról (PC-ről és okostelefonról játszik).
Humankind Első ránézésre a Humankind nem más, mint egy Civilization klón, hiszen az alapvetés teljes mértékben egyezik. Választanunk kell egy népet és azzal végigkínlódnunk magunkat a történelmen, városokat kell építenünk, technológiákat felfedeznünk (vagy ellopnunk), hódítanunk kell, etc. A lényeg azonban a részletekben van elrejtve. Első ránézésre a Humankind harcrendszere sokkal jobb, mint a Civilizationé, ugyanis az előbbi esetében a játékosnak is osztanak szerepet benne. Ugye a Civilizationnél a harc hagyományosan úgy néz ki, hogy az egységünk találkozik az ellenséges egységgel és a gép kimatekozza, hogy ki nyeri a találkozót. A gép azonban hajlamos furán matekozni, így előfordulhat, hogy a barlangból előmászott bunkósbotos csávó darabokra csapkodja a tankunkat. A Humankind esetében azonban a csata teljes egészében lejátszható egy taktikai térképen, ami önmagában egy akkora plusz értéket képvisel, hogy ha más újítást nem is tartalmaz a Humankind a Civilizationhöz képest, már akkor is érdemes lesz futni vele egy kört.
A PlayStation 5 és az Xbox Series X/S megjelenésével új korszakhoz érkezett a videójátékos ipar, és 2021-ben már egymás után szállingóztak azok a címek, amelyek a legerősebb konzolok erőforrásait is elkezdték kihasználni. A koronavírus idén is velünk maradt, és amennyiben úgy hozta a sors, hogy valakinek a négy fal között kellett töltenie az idejét, mert mondjuk karanténba került, az elmúlt 12 hónapban is számos remek alkotással tudta lekötni magát. Returnal A Housemarque külső nézetes sci-fi-játéka, a Returnal nem kapott olyan nagy pozitív visszhangot, mint amekkorát megérdemelt volna. Ez legfőképp annak volt köszönhető, hogy áprilisban, amikor kijött a roguelike-újdonság, még alig volt olyan ember, akinek lett volna PlayStation 5-je. A Returnal vérbeli pszichológiai horror lett, amelyben egy idegen bolygón kalandozó asztronauta, Selene bőrébe bújhatunk. A játékosnak nincs könnyű dolga az Atroposon, ahol minden sarkon űrlények és olyan szörnyetegek várnak rá, amelyek elől még az Alien xenomorph-ja is sírva futna el.